Úvod:
Proč by měl klient chtít poradit právě od Vás? Proč by měl člověk hledající nové profesní uplatnění nastoupit právě do Vašeho týmu? Jak mohu ovlivnit to, že se to skutečně stane? Jak se prezentovat, abych nezapadl do “průměru”? Na tyto a další podobné otázky dostanou účastníci odpověď na tomto semináři.
Obsah:
- Co znamená budování vlastní značky v praxi?
- Jak prodat sám sebe?
- Definice vlastní výjimečnosti a jedinečnosti
- Proč je autenticita tou nejlepší cestou k zákazníkově srdci?
- Proč a jak využívat sociální sítě a webové stránky
- Vliv budování vlastní značky na rozvoj vlastního týmu
- Proč a jak budovat vlastní značku i v rámci zastřešení teamleaderem nebo prodejní sítí
Přínos:
- Ujasnění si principu budování vlastního jména na trhu finančního poradenství
- Osvojení si technik budování vlastní značky na sociálních sítích
- Zpětná vazba pro účastníky, pokud již soicální sítě a vlastní webové stránky používají
- Zvýšení vlastní sebehodnoty a sebevědomí
- Díky budování vlastní značky výrazné rozšíření klientely
- Výrazné zvýšení atraktivity pro potencionální zájemce o spolupráci