Úvod:
Každé obchodní jednání, jehož cílem je spokojený klient, je v základě prodejem. Prodejem vašich myšlenek a postupů, jak nakládat s penězi, prodejem vaší filozofie správy finančního majetku. A úspěšný prodej má své principy, které si účastníci semináře jak připomenou, tak i nově osvojí.
Obsah:
- 3 kroky k úspěšnému obchodu
- Tajemství úspěšné komunikace
- Výjimečná služba jako cesta ke klientově srdci a dlouhodobé spolupráci
- Příprava na 1. schůzku (mentální, technická)
- Principy úspěšného vedení 1. schůzky
- Princip 80:20
- Filosofie finančního plánování
- Příprava na 2.schůzku (mentální, technická)
- Poradenství x prodej aneb pravidlo 4 klíčových otázek úspěšného prodeje
- Doporučení vs. kontakty vs. seznámení – aneb kudy úspěšně k nové klientele?
Přínos:
- Větší sebejistota v komunikaci s klienty
- Výjimečnost vašeho přínosu pro klienty
- Zvýšení vlastní konkurenceschopnosti na trhu finančního poradenství
- Efektivní “vytěžení” klientského potenciálu
- Zvýšení počtu 2.schůzek v důsledku správně provedené 1. schůzky
- Zvýšení uzavřených obchodů/kladných rozhodnutí klienta
- Výrazný ekonomický přínos pro účastníky