Úvod:
Práce s lidmi a rozvoj jejich potenciálu je jednou z nejvíce uspokujících a současně asi nejnáročnější disciplínou v podnikání. V rámci semináře se zaměříme na to, jak úspěšně rozšiřovat svůj obchodní tým nebo poradenskou praxi. Jak zajistit, aby lidé chtěli pracovat právě s Vámi, aby zůstávali ve Vaší firmě a byli významným přínosem pro Vaše podnikání. Jak najít ty správné, jak je úspěšně zapracovat a rozvinout jejich potenciál.
Obsah:
- Vlastní PROČ? jako základ úspěšného náboru
- 6 klíčových bodů úspěšného rozvoje týmu
- Základní principy úspěšného leadershipu
- Jak se odlišit od konkurence na trhu?
- Výběr vhodného kanditáta pro Váš tým
- Jak úspěšně zapracovat a udržet nováčka v týmu? – systém zapracování
- Jak zvýšit efektivitu v rámci stávajícího týmu?
- Jak zlepšit komunikaci a spolupráci v rámci stávajícího týmu?
- Nejčastější chyby při budování a vedení týmu a jak se jim vyvarovat
Přínos:
- osvojení si klíčových dovedností pro úspěšné získání, zapracování a rozvoj nového člena týmu
- získání potřebných kompetencí VÝJIMEČNÉHO LÍDRA
- získání konkurenčního náskoku před ostatními hráči na trhu – malý počet těch, kteří systematicky pracují
- zvýšení efektivnosti práce s týmem
- významné navýšení obratu skrze zavedení a používání jednotlivých “technologií” pro vedení a řízení
- zvýšení angažovanosti stávajících spolupracovníků díky lepším výsledkům při zapracování nováčků = větší chuť, zapálení do náboru = větší počet aktivních členů týmu = výrazně pozitivní ekonomický dopad na každého vedoucího, manažera i na majitele