Milionový leader
Rozvojový transformační program pro podnikatele a firmy
Prostřednictvím mého programu Milionový leader podporuji týmy obchodníků, vedoucí obchodních týmů, manažery, ředitele a majitele firem ve zvyšování jejich výsledků, produktivity a efektivity. Tím přispívám k jejich celkové spokojenosti v byznyse a osobním životě.
Součástí mé práce je zaměření se na každého jako na celek tvořený různými částmi, se kterými dle potřeby a požadavků klientů pracujeme.
Rovněž se s mými klienty zaměřujeme na rozvoj jejich vnitřního leadera. Pokud se stanou úspěšnými leadery vlastních životů, pak mají neomezené možnosti, jak mohou pozitivně ovlivňovat svět kolem sebe. Díky tomu dosahují pocitů štěstí, naplnění a smysluplného života. Jak v rovině osobní, tak i pracovní.
Služby poskytuji ve formě jednorázových konzultací, pravidelných setkání, rovněž formou jednotlivých seminářů či serií po sobě jdoucích seminářů.
Buď výjimečný lídr
Modul 1 a 2: “Myšlením k úspěchu”, “Základy psychologie jako cesta k efektivní komunikaci a úspěchu v našem životě”
- Definice komfortní zóny, zóny učení a zóny stresu – jak s tím pracovat ve vlastní prospěch
- Typy postojů a jejich vliv na úspěch v našem životě
- Typy motivace – vnitřní/vnější a jejich vliv na náš úspěch v praxi
- Význam otázek PROČ? JAK? CO? v podnikání
- Tvůrce/oběť života – Jak chytit svoji “životní vlnu”?
- Zóna vlivu/zóna zájmu – jak se naučit rozlišovat věci, které mohu ovlivnit a ty, které musím umět přijmout?
- Příklady hlavních strachů v našem životě a cesta k jejich zpracovnání jako cesta k posunu kvality našeho života výše
- Přínos a význam hodnot, poslání a vizí v našem životě a podnikání – jejich definice
- Celostní přístup našemu životu jako cesta k naplněnému a plnohodnotnému životu (JÁ/ VZTAHY/ PRÁCE)
- Typy rolí našich životech a jejich definice jako cesta k rovnováze
- Využití principů Maslowovy pyramidy životních potřeb v byznysu
- Co znamená poměr 10/80/10 a jak to využít pro můj úspěch?
- Mentální příprava jako jeden z klíčových parametrů rozvoje mého byznysu
Modul 3 a 4: ”Strategické budování dlouhodobě udržitelného podnikání”, “Efektivní systém práce s klienty”
-
6 klíčových bodů úspěšné firmy
-
Jak realizovat naše osobní a podnikatelské vize?
-
Podnikatelská příprava jako další z parametrů rozvoje byznysu
-
Filozofie práce s klientem
-
Psychologie úspěšné komunikace s klienty
-
Kontakt management
-
1. a 2. schůzka s klienty “JINAK”
-
VÝJIMEČNÁ SLUŽBA vs. dobrá služba
-
4 klíčové otázky úspěšného prodeje
-
Doporučení – jak na něj v 21. století?
-
Typologie klientů jako cesta k lepším výsledkům
Modul 5 a 6: “ Řízení vlastního obchodu”, “Leadership – systém úspěšného budování a vedení týmu”
-
Řízení vlastního cash-flow
-
Pravidlo 70/20/10
-
Plánování obchodu, statistiky a jejich vyhodnocení
-
Cíle, plány, strategie – jak na ně?
-
Prodej “sama sebe”
-
Proč je důležité “být vidět”?
-
Jak propagovat své služby “na úrovni”?
-
Co je to leadership?
-
Plánování rozvoje svého byznysu
-
Pravidla úspěšného náboru (výběr vhodného uchazeče, zdroje pro oslovení, příklady oslovení a pozvání do byznysu)
-
Jak udržet nového partnera v byznysu aneb systém úspěšného zapracování
-
Podporuj a vyžaduj